Fler amigurumis

Jag är fast, jag kan inte sluta 🙂

Två små superhjältar. Den gröna hänger på min gröna väska, den rosa ska flytta till min äldsta dotter.

Och så en liten blå, en kompis till min äldsta dotter ska ha ha den. De är väldigt söta de små superhjältarna, mönstret har jag köpt på Etsy.

Spindelmannen! Han blev sned och vind den rackaren och jag är inte speciellt nöjd med honom, det var jättesvårt att byta färg sådär bara, jag slarvade nog lite, hade behövt vara mer noggrann och räkna och markera hela tiden för att det skulle bli bra. Men det var kul i alla fall, den lilla dottern blev nöjd och kramar nu sin spindelman för allt vad tygen håller. Så småningom gör jag kanske ytterligare ett litet försök.

Bajsande hundar på rad. Virkade hundar med bajskorvar av cernitlera. Mönster från Etsy.

En liten schäfervalp. Jo, mönster från… Etsy 🙂

Den här är lite knepigare att se vad det ska föreställa. Det är en liten noshörning som ska hängas på väggen och sen ska det hängas smycken på. Eller liten och liten, den är ganska stor faktiskt och jag tror ni kan gissa var jag köpte mönstret…

Döskallar i olika storlekar och med olika dekorationer. Ser ni halloween-temat torna upp sig vid horisonten? Här finns skallar, pumpor, spöken, häzor, katter och fladdermöss som snart ska bli en girland att spöka lite med.

En till bild på en av de bajsande hundarna.

Kommentera

