Pippitröja

Det blev en Pippitröja till min äldsta dotter i julklapp, hon har länge önskat sig än och så råkade jag få en massa lämpligt garn bara sådär. Bara att sätta igång alltså. Det tog en evighet men till sist blev jag klar i alla fall.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. heimlaga
    Feb 04, 2012 @ 08:18:21

    Jag stickade en till min yngsta dotter i fjol-det var nog lättare… Men fina är de i alla storlekar!

    Svara

  2. spenatmamman
    Mar 16, 2012 @ 11:50:56

    Ja det var ju en utmaning, särskilt för mig som inte har tålamodet egentligen att hålla på såna där stora arbeten. Föredrar helt klart att sticka tröjor i mindre storlekar ;). Men det är roligt när man är klar!

    Svara

Kommentera

