Bjud på örhängena

Hela 600 kronor blev det för vantarna, tack Lotta för att du bjöd så generöst! Allt kommer gå till Rosa Bandet-insamlingen.

Så – dags för ny auktion, den här gången har inte jag varit framme och fnulat ihop något utan det är snälla Ulrica som gjort örhängena. Samma sak som sist, pengarna går oavkortat till Rosa Bandet. Blir slutbudet mer än 50 kr ingår portot dessutom så bjud på :-).

Tror nästan jag ska bjuda själv faktiskt, men jag blir ju inte ledsen ifall jag blir överbjuden förstås ;-). Det kommer fler örhängen om några dagar, dock inga såna här så vill ni ha dessa fina är det denna auktion som gäller.

Reglerna är desamma som för vantarna, bud i kommentarerna och högst bud vinner förstås. Auktionen avslutas på torsdag kl. 21.00.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. spenatmamman
    Okt 16, 2011 @ 21:21:47

    Jag bjuder 100 kronor 🙂

    Svara

  2. Maria Bratt
    Okt 16, 2011 @ 22:11:22

    Jag bjuder 150 kr

    /KMCB

    Svara

  3. AnKar01
    Okt 17, 2011 @ 07:43:24

    Jag bjuder 200 kr.

    / AnKar01

    Svara

  4. EllaNora
    Okt 17, 2011 @ 18:53:34

    Jag bjuder 250 kr:-)

    // EllaNora

    Svara

  5. Lotta Ahlgren
    Okt 17, 2011 @ 20:41:41

    Dåligt ös på budgivningen tycker jag. Jag bjuder 300 kr.

    // Lotta A

    Svara

  6. spenatmamman
    Okt 21, 2011 @ 00:05:16

    Grattis Lotta! En annan Lotta den här gången :). Jag messar dig på FB så gör vi upp 🙂

    Svara

Kommentera

