Rosa bandet 2011

Så var det dags igen då, jag ska försöka dra mitt lilla strå till stacken och samla in pengar till Rosa bandet. Det är dessa vantar som finns i potten: de är tvåändsstickade i ett 3-trådigt vitt ullgarn från Hemslöjden i Mora. Lite rosa nedtill på mudden. Tvåändsstickade vantar är varma och sköna, man stickar i dubbelt garn hela vägen så de blir täta och bra. Så nu är det bara att lägga ett bud genom att lägga in det som en kommentar till det här inlägget. Den som vinner auktionen sätter in pengarna på min Rosa bandet-insamling och sen skickar jag vantarna och den lyckliga kan gå varm och snygg hela vintern :).

Auktionen är slut nästa söndag klockan 21, alltså den 16:e. Sen ska jag försöka hinna med ytterligare någon auktion, oklart vad det blir den gången. Inga vita vantar i alla fall, detta är enda paret så passa på :).

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Emmie Lagestrand
    Okt 07, 2011 @ 18:19:29

    Jag börjar med 200. Jättefina Kajsa! 😀

    Svara

  2. Anna
    Okt 08, 2011 @ 15:51:28

    400 kr är mitt bud. Kram från Anna

    Svara

  3. Lotta
    Okt 09, 2011 @ 17:33:34

    600:- kommer från mig… Kram Lotta

    Svara

  4. spenatmamman
    Okt 16, 2011 @ 21:12:36

    Grattis Lotta du bjöd högst. Jag messar dig om detaljerna 🙂 Kram!

    Svara

  5. Sanna
    Okt 18, 2011 @ 18:05:49

    Fint att du samla in pengar så här.. Och vilken fin inspirerande blogg du har.. =)

    Kraaaaam
    Sanna

    Svara

Kommentera

