Nej nu måste jag skärpa mig

Jag har ju nästan ett halvt lakan att göra slut på!

Efter mycket funderande har jag kommit fram till vad det kan tänkas bli:

  • Dekorationsblommor till paket och annat
  • Krans att hänga på väggen
  • Resetvättpåse
  • Reseskopåse
  • Virkad toamatta
  • Kjol till femåringen. Eller en klänning kanske om jag hinner.
1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Emilia
    Okt 07, 2011 @ 11:08:13

    Ska bli spännande att se vad det blir! Fin kjol i föregående inlägg!

    Svara

Kommentera

