Virkalong del fem och sex

Nu har den lilla dockan både armar och hår! Och poserar villigt framför sin förlaga medan jag lyssnar på ljudbok via bibblan i Gnesta. Virkalongen verkar gå mot sitt slut.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sandra
    Aug 14, 2011 @ 23:01:35

    Så kul att se hur det går för er andra som är med! Jag har inte lagt upp mitt senaste, måste fota och göra det! Men jag fastnade lite på ärmen, så min saknar armar och hår än så länge…

    Svara

  2. Linda
    Aug 15, 2011 @ 12:33:09

    Jättefint och jag ser att du med fått en vid klänning, inte bara jag 🙂

    Svara

  3. spenatmamman
    Aug 15, 2011 @ 14:57:25

    Ja jag hade bara ett lite tjockare grått garn så det fick bli så 🙂

    Svara

Kommentera

