Ko-magneter

I en garderob hemma hos mig ligger ett gammalt uppslagsverk undanstuvat. En sån där relik från tiden före Internet ni vet. Tar upp två hyllor i bokhyllan och kostade skjortan en gång i tiden. Dessutom behöver jag garderobsutrymmet, måste ju ha någonstans att ha alla mina tyger och grejer :-). Så jag har påbörjat projektet att klippa ut fina bilder ur böckerna och använda dem till nåt kul. Kanske för Nike att klippa i mest, men de här korna fick bli kylskåpsmagneter, Nike och jag hjälptes åt med förenade krafter att limma dem på magnet som jag fyndat nån gång på Panduros rea. Man borde kanske strukit på decoupagelim också för att få dem mer hållbara.

Kommentera

