Gardinklänning

Nike skulle på kalas och önskade sig en ny klänning. Det blev det här efter sju sorger och åtta bedrövelser. Ett mönster som jag aldrig riktigt fick ihop, från Ottobre Kids. Volangerna var i helt fel storlek och till råga på allt gjorde jag massor av fel på eget bevåg dessutom. Det var väldigt skönt när den var klar kan jag meddela. Tyget har jag köpt på Kupan i Gnesta, massor av gardintyg för en billig peng, dessutom med jättefin spets på som jag sprättat loss och sparat till nåt annat nån annan gång.

Kommentera

