En väska

Det har varit dåligt med uppdateringar här på sista tiden. Det beror på att jag varit sjuk och ämlig, sjuk är jag fortfarande men jag är betydligt piggare och starkare nu och börjar återanpassa mig till ett normalt liv. Här om dagen bestämde jag mig för att ta tag i några UFOn som blivit liggande, sorgligt ofärdiga. Bland annat väskan på bilden.

Ytterdelen av väskan är virkat, i ett vanligt simpelt rött bomullsgarn, sånt där som brukar finnas t.ex. på ICA (i alla fall på landet :D). Det är virkat i ett rakt stycke och sedan en lång axelrem som också utgör sidstyckena. Insidan är fodrad med blått bomullstyg med vita prickar och så är locket dekorerat med några ”yo-yo’s” (vad heter det på svenska?) med knappar. Knäppning med klädda knappar (prickiga de också).

Kul att äntligen bli klar med den här väskan! Jag gillar den jättemycket också, faktiskt mer än jag trodde jag skulle göra.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Anna, od Andulky
    Jun 13, 2010 @ 06:58:28

    Jättefin!!

    Svara

Kommentera

