Virkat och stickat på sista tiden

Ia Nyckelpiga serverade stekta ägg och det gjorde jag med. Går snabbt och lätt att virka så det räcker till en hel frukost! Man kanske skulle ge dem en omgång med strykjärnet också…

En liten lila elefant virkade jag en sen kväll framför teven. Mönstret hittade jag hos Lion Brand, gratis men man måste bli medlem för att få tillgång till det.

Stickade en halsduk till treåringen. Prydde den med virkad kant och virkade blommor. Tyvärr blev bilden lite suddig.

Sist, men inte minst, blev det en arg liten varg. I ren protest över vargskjutningarna för några dagar sedan. Mönstret fanns hos Amigurumi på svenska, jag virkade min i ganska tunt bomullsgarn så den blev liten och söt.

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Lillsnörpa
    Jan 31, 2010 @ 14:50:29

    Vad duktig du är på att virka! Jag är hur imponerad som helst ska du veta. Riktigt kul att h hittat till dig 🙂 /Lillsnörpa

    Svara

Kommentera

