Ekobytet omgång två

Nu så, omgång två  av ekobytet är avklarat. I förrgår fick jag ett paket i brevlådan och det paketet kom från Scraplivet och det som låg i såg ut så här:

ekobytet0908_scraplivet

En duk i härliga färger, en jättefin tygväska i Unikko-tyg, ett mönster på mjukiskläder och så en riktigt smaskig chokladkaka! Tack snälla Scraplivet!

Ett paket skickades iväg också. Det hamnade hos Räven och Räkan och i det fanns det här:

ekobytet0908_spenatmamman

En liten dockservis som tål att lekas med, den är nämligen virkad. Mycket praktiskt, min treåring ska få en hon också kan jag säga… Ett mönster på en singoallablus i vuxenstorlek, en gammal gardin och så en liten bit ekologisk trikå också. Sist men inte minst handkräm från Julita här i Sörmland. Inte ätbart men men… 🙂

5 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Y
    Aug 27, 2009 @ 17:29:24

    åh vilken fantastisk servis!! Kul med en till sörmlänning

    Svara

  2. Liza
    Aug 27, 2009 @ 18:35:15

    Vad roligt att du gillade paketet!

    Svara

  3. Josefine / Räven o Räkan
    Aug 31, 2009 @ 07:49:50

    Tack så mycket! Jag hoppas få tid att testa tunika-mönstret snart, medan det fortfarande är sommarväder.

    Svara

  4. Strumpetossa
    Sep 11, 2009 @ 19:58:47

    Helt fantastiskt underbar teservis den var verkligen supersöt! Och så behöver man ju inte oroa sig för att den ska gå sönder eller orsaka skador. 😉

    Svara

  5. Åsa
    Sep 25, 2009 @ 06:10:25

    helt underbar servis! om jag hade MASSOR av tid så skulle jag genast virka en jag med!!

    Svara

Kommentera

