PIF

Läste hos Mockolini/Lillans Trolltyg att hon har en PIF. Säger man så? Hon har en PIF? Det låter konstigt, men i alla fall – PIF betyder Pay It Forward och det här är reglerna:

De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att ”PIF”:a, genom att lova samma sak på din blogg!

Anmäl dig i kommentarerna :-).

Jag har också fått och skickat Ekobytes-paket, mer om det imorgon, har inte haft tid att tömma kameran idag.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Liza
    Aug 25, 2009 @ 21:39:00

    Jag vill gärna vara med! Min första PIF med faktiskt, nu då hösten närmar sig har man ju mera tid med innomhuspyssel. 🙂

    Svara

  2. Gisela
    Aug 26, 2009 @ 13:59:28

    Hej!
    Jag vill oxå vara med och PIFa. =) Vilken rolig idé!

    Svara

  3. Strumpetossa
    Sep 11, 2009 @ 19:57:37

    Jag kniper gärna den sista platsen. 🙂 Har en PIF ute med en plats kvar så jag avvaktar lite innan jag lägger upp en ny. 🙂

    johanna747@gmail.com

    Svara

  4. spenatmamman
    Sep 12, 2009 @ 08:19:23

    Härligt, då är ni tre, mer info kommer!

    Svara

  5. sussi
    Okt 26, 2009 @ 05:33:28

    jag undrar nu vad PIF menas… Pay it forward… men??

    Svara

  6. Anders
    Jul 06, 2010 @ 13:19:54

    Sussi: Hitta och se filmen ”Pay it forward” (svensk titel ”Skicka vidare”) så fattar du. Den är kanonbra!
    http://www.imdb.com/title/tt0223897/

    Svara

Kommentera

