Kudde av en gammal t-shirt

dalakude

Den här idén har jag snott rakt av från bloggen Chez Larsson fast jag förflyttade mig från New York till Dalarna. T-shirten fick min äldsta dotter nån gång för länge sen och den har länge legat urväxt och bortglömd, men så en dag kom jag på vad jag skulle ha den till. Nu har den raskt avancerat från garderobsgömma till minsta ungens favoritkudde. Slutet gott allting gott!

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Benita
    Jul 13, 2009 @ 15:27:45

    Vad fin den blev 🙂

    Svara

Kommentera

