Paket till mig!

Igår kväll kom jag hem, slängde i mig maten, drog på mig promenadskorna och gick ut och gick en lång promenad med en kompis. Väl hemma igen hade både N och hennes ömme fader somnat, jag duschade och orkade ingenting annat än att sätta mig framför teven en stund, hade inte ens en tanke på att kolla posten. Imorse slog det mig att jag kanske borde göra det och…. paket till mig! Tjoho! Jag och N slet upp det, spända av förväntan. Det här är vad som fanns i:

ekobytet0905_fante2

Ett paket fullt med fina saker! En mössa till N i cerise och limegönt, hon blev väldigt förjust i den så fort hon såg den och har haft den på sig ända sen vi öppnade paketet. Ett orange trikåtyg med sniglar, jättefin! En stor duk med rosa rosor, lite olika spetsar, godis, läppbalsam och köttbullar och spaghetti dessutom!  Enligt N är köttbullarna jättegoda, hon har smakat ;-). Dessutom ett mönster på en hoodie i N:s storlek och ett brev som beskrev lite mer om innehållet samt förklarade att det kommer ett mail också som utgör den andra delen av bytet. Jisses så spännande!

Det här är N när hon tagit på sig mössan:

ekobytet0905_fante1

Att det var Fante som skickat paketet förstod jag när jag såg köttbullarna och spaghettin :-). T A C K snälla Fante, det var verkligen ett härligt bytespaket, vi blev så himla glada både jag och N!

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Strömming
    Maj 22, 2009 @ 20:32:53

    Vilket härligt paket! Är riktig avis på tyget du fick, jag verkligen längtar efter att få köpa den bambutrikån!

    Svara

  2. elisabet/ stora lilla j
    Jun 19, 2009 @ 20:39:05

    Hej, ett STORT förlåt, det är bara mitt misstag att du ramlat bort ur listan, du får självklart vara med om du fortfarande vill! Jag är verkligen ledsen, det är alltså bara den mänskliga faktorn som ligger bakom. Maila mig om du fortfarande vill vara med, och ett stort förlåt igen, ibland blir det fel hur rätt man än försöker få det…

    Svara

  3. Trackback: En hoodie! « Mina pyssliga grejer

Kommentera

