Stolt som en (påsk)tupp

OK, om det finns några sybloggare här som också läser min inte så sy-iga blogg blir det här en repris, jag ber om ursäkt för det.

Jag har länge följt bloggen Grosgrain. Den drivs av Kathleen som syr de mest fantastiska kreationer som hon dessutom lottar ut! Ur bloggen har det sprungit en grupp på Flickr där alla vi som inspireras av Kathleens kreationer kan lägga upp bilder på det vi knåpat ihop själva. Det har jag gjort. Och nu har jag fått vara med på Grosgrain två gånger när Kathleen valt bland bilderna. Känner mig löjligt mallig. Som om jag fått en guldstjärna av fröken ungefär.

Kommentera

