Utmanad!

Har blivit utmanad av Ett, Tu, Tre, så here we go…

Reglerna:
Svara på alla frågor.
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?

  1. Posta ett kuvert å jobbets vägnar
  2. Packa ihop här på kontoret
  3. Ta tåget hem
  4. Äta middag
  5. Gosa med N

Vad gjorde du för 10 år sedan?

För tio år sen flyttade vi från Nacka till Hägersten. Jag pluggade. M fyllde nio år det året. Vi åkte på tältsemester på Öland den sommaren. Jag fyllde trettio också 🙂

Ställen du bott på?
Kungshamra, Malung, Kalmar (2 ställen), Nacka (Saltsjö-Duvnäs, Ektorp, Neglinge, Finntorp), Hägersten (Västertorp), Spenaten utanför Gnesta 🙂

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

  1. Betala av allt från huslån till studielån.
  2. Ta körkort och köpa en bil!
  3. Säga upp mig från jobbet, sätta mig ner och fundera på vad jag vill göra och…
  4. …starta eget inom det och bara jobba med sånt jag tycker är kul, samt inte ha nån chef 😀
  5. Bjuda ett gäng sköna släktingar och vänner på en kul semester på ett trevligt ställe.

Jag utmanar den som vill, tror de flesta redan svarat på denna utmaning vid det här laget 🙂

Kommentera

