Goda nyheter

1. Den beställda mönsterkonstruktionsboken kom idag. Den verkar riktigt lovande! Återkommer i ämnet när jag fördjupat mig. 2. Min pappas sambo har en symaskin! Att jag inte tänkte på det! Min far och hans sambo är liksom inte såna man tänker sig äger en symaskin, men nu hade sambon ärvt denna av sin mor så den står där nånstans och samlar damm. Med största säkerhet kan jag låna den, måste bara ringa och kolla ordentligt med sambon först när hon kommer hem från jobbet. Sen måste jag få maken att åka och hämta den, visserligen är det inte långt dit, men det är väl fotboll ikväll har jag för mig…

 

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. June
    Jun 26, 2008 @ 15:57:22

    Härligt! Då är ordningen återställd och vi kan fortsättningsvis få njuta av dina verk! Och sommaren är räddad! =)

    Svara

  2. spenatmamman
    Jun 27, 2008 @ 05:58:24

    Åh jag bara syr och syr och syr *s*

    Svara

Kommentera

