En älskad kappa

Hehe, det här är ingen smickrande bild. Var tvungen att anonymisera min kusin för hon ser ju inte klok ut. Kappan är det i alla fall som hör hemma i den här bloggen (?!?!?!?). Den sydde jag på utbildningen på S:t Göran och gud vad jag älskade den och använde den. Har den fortarande kvar. Den var nästan fotsid och med biffiga axelvaddar. De röda brillorna var faktiskt moderna! I vagnen ligger Stora M och sover, detta måste varit 1990.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. joanna
    Apr 13, 2008 @ 10:49:50

    åh. precis! en sån där barnvagn hoppas jag på att ha när jag väl får barn.
    jag tycker de är fina.

    Svara

  2. joanna
    Apr 13, 2008 @ 10:50:41

    förresten.
    jag hade nog också stora röda brillor kring 1990.

    Svara

  3. spenatmamman
    Apr 13, 2008 @ 12:18:50

    Ja, de är fina! Fast de moderna vagnarna är mycket bättre att köra trots allt. Den där vagnen är nog från sjuttiotalet, många ungar hade haft den innan den hamnade hos oss. Sen var den totalt slut, allt gick sönder och valda delar blev lådbil.

    Svara

Kommentera

